%10 komisyon çok daha iyiymiş. ukrayna olayı her şeyi etkiledi, hesap onaysız ise cüzdanınızda 300-400 wmz gibi bir bakiye varsa bunun üstü wmz yatırılamıyor ayrıca. onaysız hesabın 300-400 wmz gibi bir limiti var
Anlamadım hocam şimdi onaylı hesap olursa direkt çekebiliyor muyum? Bi kesim yok diyor imkansız bir kesim hesap onay işine giriyor anlamadım hiçbir şey