Yapıkredi maaş müşterisi olmama rağmen hiçbir şekilde kredi kartı vermiyor malesef diğer arkadaşlarıma kusursuz bir şekilde veriyor şubeye gidiyorum gidip mobil şubeden başvuru yapın diyor hiçbiri ilgilenmiyor başvuru yapıyorum sürekli red yiyor istanbul içi şubede tanıdığın vb olan yardımcı olucak kişi varmı