şu an kıbrıstayım hocam. sağlık sistemi berbat acil bir şey olsa muhtemelen ölüp gidicez.
Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin yapamayıpta özelin yaptığı bir kan tahlili ben bilmiyorum açikçasi,yanılıyo olabilirim.Devlet tahlilinden şaşmayın,fiyat uçuk