SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu birtek bende mi yarım "Babam ücreti göndermiş"den "akşam üstü karakola gittik"e geçiyor mevzu arada ne oldu?
Üniversite de olduğum için babamda bu konuları bana danışmayı tercih etmedi galiba para gittikten sonra eve geldiğimde öğreniyorum karşı tarafın telefonlarına ulaşılamıyor.