Hocam Allah herkese düşünme becerisi vermiş demi r10da herkes başkalarına karşı çok ahlaklı gözüküyor çok konu baltalıyanlar oluyor buranın modüratörleri adminleri var bırakın onlar halletsin biz buranın güvenliği değiliz