Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok affedersiniz ama sizi hiç alakadar etmez. Beni de alakadar etmez. İsterse 1000 tane evi olur. Yaklaşımın ve düşüncen çok hatalı bu tarz şeylerin ucu açık öyle başlar önünü alamazsın. Hele devlete yönetenlere yetkiyi iyice verirsen. Senin bütün yaşam alanını kısıtlarlar her şeyine karışırlar. İstediklerini yaparlar. Hayatını onlar yönetir. Her şeyini onlar yönetir. O aşamadan sonra zaten yaşamanın bir anlamı yok. Ne istediğinize dikkat edin.