CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,
Önceden eski pasaportu götürdüğünüzde iki tane delik açıyorlardı. Şimdi o uygulama kalktı. Götürmek zorunda değilsiniz, sorarlarsa kaybettim deyin; sorun yaşamayacaksınız.
selam hocam. londradan pasaporta yenilemeye başvurdum. şuan eskisinin tarihi var yenisi gelmedi. eskisi ile seyehat edebilir miyim.