Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son çıkan kanun ne içindi? Görmüşmüydünüz o haberi? Sanırım ayıplı mal dışında artık iade kaldırılmıştı elektronik olabilir bu arada tam hatırlamıyorum içeriğini. Bunun dışında giyim sektörü acayip suistimal ediliyor malesef. Mantıklı bir çözüm bulmak çok zor. ( kanun kapsamıyorsa )
Sadece elektronik için geçerli hocam
Biraz araştırdım
Alıntı
Satın alınan ürünün; ürünün etiketi çıkarılmamış ve kullanılmamış olması koşuluyla 14 gün içerisinde iade edilebilir.İade edilen ürünlerin iç ve dış etiketlerinin zarar görmemiş olması gerekiyor. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) ürünle beraber iade edilmesi zorunludur.
Kimse sırtında veya ön kısımda kocaman bir etiket ile gezmek istemez