En son çıkan kanun ne içindi? Görmüşmüydünüz o haberi? Sanırım ayıplı mal dışında artık iade kaldırılmıştı elektronik olabilir bu arada tam hatırlamıyorum içeriğini. Bunun dışında giyim sektörü acayip suistimal ediliyor malesef. Mantıklı bir çözüm bulmak çok zor. ( kanun kapsamıyorsa )
Malesef yürürlüğe girmedi, akabinde de ayıplı olmayan malların iadesini alıcı ödeyecek eylül ayında başlayacak sistem dediler o da başlamadı