Benim hatırladığım kadarıyla %80 bi kitle dediğin gibi amacı dışında birşeyler aradığı için bu şekilde arayışlardaydı. Gerçekten ev arkadaşı arayanlar arkadaşlarına ve sınıfındaki kişilere bundan bahsedip ortamda tanıdığı hiç yoktansa selamı olan kişilerle anlaşıp eve çıkıyorlardı. Bi nevi canlı referans sistemi gibiydi. Umarım tutar ancak bizim kültürümüz için çok uzak geliyor bana. Bol şans
Katılıyorum. Aslında bu yüzden kartları incelerseniz üniversite ön plana çıkıyor. Bir nevi aynı üniversiteye yeni girmiş insanları birbirleriyle buluşturuyor diyebiliriz. Başta bu düşünceyle yaptım. Daha sonra kullanıcı gelmeye başladıkça üniversite öğrencisi olmayıp seçenek olmadığından rastgele bir üni seçen insanları görünce öğrenci değilim seçeneğini koymak durumunda kaldım.