Benim hatırladığım kadarıyla %80 bi kitle dediğin gibi amacı dışında birşeyler aradığı için bu şekilde arayışlardaydı. Gerçekten ev arkadaşı arayanlar arkadaşlarına ve sınıfındaki kişilere bundan bahsedip ortamda tanıdığı hiç yoktansa selamı olan kişilerle anlaşıp eve çıkıyorlardı. Bi nevi canlı referans sistemi gibiydi. Umarım tutar ancak bizim kültürümüz için çok uzak geliyor bana. Bol şans