Şunu bir kere netleştirelim ben kira ödemiyorum. Apartmanımız var. Fakirleri görüyorum halinden mennun gibiler burada da
İnsanların 40 dan fazla rvi olmadın demek futbolda 2 golde fazla atılmasın demektir.
Ama o zaman o oyunun adı futbol olmaz. Başka kuralları olan başka bir oyun olur.
Yani bir adamın 40 dan fazla evi olmasın önerisinin ardından kimsenin 3 çiftten fazla ayakkabısı olmasın, bir insanın en fazla 3 elbisesi olmalıya doğru gider. Mesela kız arkadaşımın 3 gardroplu giyinme odası var. Hala üzerinde yeni gördüğüm senede 1 kez gymediği yüzlerce elbisesi var.
Yani bu kısıtlamanın vicdani ahlaki hakkani bir sınırı yok.
Ya komünizm ya da sosyalizme geçeceğiz özel mülkiyeti ve tüketimi sınırlandıracağız.
Ya da kapitalist sistemi medeni ülkeler gibi iyi uygulayacağız ve fakirlerimiz bile orta sınıf bir hayat sürebilecekler.
40 ev alan adam 40 gol atmıştır. Kendisi atmasa da ailesinin yani kendi takımının gollerine sahip çıkar. Bu adamın gollerini silemezsin.
Onun yerine oyunu değiştirmen gerekir.