Ev sayısı sınırlandırılması bence saçmalık
ev sayısını neye göre sınırlıyorsunuz?
O evleri nasıl almış ne kadar çalışmış neye göre değerlendireceğiz?
Sizin 5 eviniz olsa 2 evinizi verir miydiniz bir de böyle düşünün?
Göçmen sorunu ve teknolojiye yatırım görüşlerinize ise sonuna kadar katılıyorum.
Burada el koyulmasından bahsetmiyorum 2 evi satışa çıkaracak. ah ah .. Eve yatırım yapmak yerine başka şeylere yönelecekler.