Noterde işlemlere başlarken parayı göndersin, zaten noterdeki görevli de soruyor parayı aldınız mı vs diye.
Kesinlikle noterde satacağınız kişi ile size parayı gönderecek kişi adı aynı olsun.
Samimiyete, vakit geçirmecelere güvenmeyin.