iki kriacım var toplam 2.800 TL kira alıyorum, onlar çıkıp yenisi gelse 12.000 TL alacağım. Devletin açıkladığından bile az zam yaptık ama kiracı aidata zam geldi siz kiraya zam yapmasanız diyor. Birde trip yapıyor.
Bazen insanlar b.kunu çıkartıyor gibi geliyor bana.
Paranın acıması olmaz.
İnsanlık namına yapıyorsanız da karşılığı buysa yanlış yapıyorsunuz.
Ev sahibi afgan olunca bunlar yaşanacak şükretsinler hallerine.
nasıl ki devlet büyükleri en iyisini bilir deyip ses çıkarmıyorlarsa, ev sahibine ev büyüğü en iyini bilir deyip ses çıkarmamaları gerekir.