hocam 5 yıla kadar oturma hakkınızla beraber zamma itiraz edebilirsiniz. Sizi çıkarmakla tehdit ederse ancak kendi ya da ailesinden oğlu kızı vs oturacak olursa çıkarma hakkı var. 5 yıl sonunda taşınmaz mülklerin yeniden değer biçilmesi sebebi ile 5 yıla kadar bu şartlarda oturabilirsiniz. Hakkınızı kanuni olarak arayacak olursanız bu süre içinde haklı çıkarsınız. Tabi birde ev sahibi açısından değerlendirdiğimizde ona hak vermek gerekir (Bende kiracıyım bu arada) ama %83 de gerçekten abarrtı bir zam olmuş.
Yalan enflasyonu bile %83 açıklamışlarken %83'e abartı demek te....