zammı çok görenler şöyle bir bakın ya,
1200e oturduğunuzda 1.5 depo hatta 2 depo yakıt alınabiliyordu şuan o parayla 1 depo zar zor doluyor ( 62 LT )
Ev sahibinin bu durum karşısında o evi en az %80 zam ile 2100-2000 civarına vermesi gerekiyorki tekrar bir önceki yıl'a göre ezilmeden devam edebilsin.
Ekonomistler zamanında bas bas maaş zamlarının çözüm olmayacağını söyledi ama herkes sevindi maaş zamlandı diye
Pazarcı esnafı sevindi herşey pahalandı kar ediyorum diye ev sahibi taş mı yesin?
Adam tüm birikimini kazancını eve gömmüş sende göm sende al sende ye o zaman.
Maaşlara bu yılda zam gelirse 4k altında ev kalmayabilir,
Bulundugum yerde en düşük kira 500 liraydı geçen yıl, şuan en düşük 2000-2500 den başlıyor

650 bin nufuslu bir il..
sobalı evler 1200-1500 den başlıyor diyebilirim.
Dün ilan gördüm 1+1 eve 400 bin lira istiyor, şimdi sen istediğin kadar çalış didin edin anca 1+1 layık görüyorlar bu sistemde, onuda alamayabilirsin.
Taksitle alayım desen yeme içmeden kesmen lazım.