Yeni tutulan evler 5-6 bin civarı benimde kiram 3500 olacak ama biraz sıkışık olduğum için sorgulama gereği duydum.
Açıkcası yerinizde olsam ev sahibi ile arayıp konuşurum hocam. Bir miktar daha aşağı çekmeye çalışırım. Tabi ki bu iyi niyetle olacak bir iş. Yani kavga edip hakkımı ararım vb dediğiniz zamanda huzurunuz kalmaz. O yüzden belki 3 e çekersiniz fiyatı. Siz çıksanız orayı 5-6 gibi rahatlıkla verirler.
Valla ben kendi binamızda 1+1 i ofis olarak kullanıyorum

peder geldi çık burayı kiraya vereceğim dedi. Nuh diyor peygamber demiyor.

ben 1000 tl veriyorum eski kiracılara göre normal olması gereken. Fakat şimdi çıkınca eşya koyup 6-7 ye vericek. Durumlar kötü açıkcası. Babana bile güvenmiycen