GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşadım hocam bazıları calısmıyordu.

Ayrıca plesk panelle görüştüm yıl başından sonra %30 zam yapıyorlarmış.
destek talebi açın hocam ilgilenirler