ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sorun yaşamadım
Yaşadım hocam bazıları calısmıyordu.

Ayrıca plesk panelle görüştüm yıl başından sonra %30 zam yapıyorlarmış.