iki kriacım var toplam 2.800 TL kira alıyorum, onlar çıkıp yenisi gelse 12.000 TL alacağım. Devletin açıkladığından bile az zam yaptık ama kiracı aidata zam geldi siz kiraya zam yapmasanız diyor. Birde trip yapıyor.
Bazen insanlar b.kunu çıkartıyor gibi geliyor bana.