Hocam kanunu nizami kimse inkar etmiyor zaten.Yazili olmayan kitabina uydurulan kanunlar var sokakta.Evde kendin yasarsin amenna ama Eşin,colugun cocugunun kaldigi bir evde senin zorla cikmani istiyorlarsa senin ve ailen uzerinde psikolojik baski olusturur.Bu durumda genelde kiracilar geri adim atarlar.
Ben sizi en başından beri çok net anladım hocam o konuda içiniz rahat olsun. Ancak şu da var o zaman her sesi gür çıkan höt söt diyen için hakkımızdan feragat edellim. Hakkımzıı aramayıp susup pusalım. Bilmiyorum hiçbir zaman böyle bir insan olmadım kimsenin de olmasını istemem. Ev sahibi çeksin kiracıyı vursun o zaman sözleşme sahibi ölünce sözleşme de düşmüş olur. Yani en temiz çözüm bu gibi duruyor