ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben size kanıtlarıyla birlikte doğrusunu anlattım tersini kanıtlayabiliyorsanız buyrun konuşalım eğer kanıtlayamıyorsanız arkadaş yapabiliyorsa yapsın tarzı çocukça triplere gerek olmadığını düşünüyorum. Size bakan açıklamasından tutun da güvenilir bir sigorta şirketinin internet sitesindeki kiracı haklarına kadar her şeyi attım ama siz karşı argüman olarak bana hep kendi düşüncelerinizi sundunuz. Keşke somut kanıtlar sunabilecek kadar konuya vakıf olsaydınız. En başta söylediğimi tekrar ediyorum evet şu an çok uygulanmıyor onun sebebi de bizim insanımızın kendi hakkını arayamıyor olması.
Kesinlikle katılıyorum size. %25 zam gerçekçi ve bu kanun %99 oranın hayata geçirildi. %1'de vatandaştan ötürü. Piyasa kavramının devletten büyük olduğunu bilmiyorsunuz.