Konu sahibi ve diğer tüm arkadaşlar, arkadaşa pm ile ulaşın %25 zammınızı alın. 6 ay sonra tekrar aynı fiyattan yeni evinize rahatlıkla oturun. Bu yazı burada dursun 6 ay sonra tekrar bakıp bakıp iç çekebiliriz.
Ben size kanıtlarıyla birlikte doğrusunu anlattım tersini kanıtlayabiliyorsanız buyrun konuşalım eğer kanıtlayamıyorsanız arkadaş yapabiliyorsa yapsın tarzı çocukça triplere gerek olmadığını düşünüyorum. Size bakan açıklamasından tutun da güvenilir bir sigorta şirketinin internet sitesindeki kiracı haklarına kadar her şeyi attım ama siz karşı argüman olarak bana hep kendi düşüncelerinizi sundunuz. Keşke somut kanıtlar sunabilecek kadar konuya vakıf olsaydınız. En başta söylediğimi tekrar ediyorum evet şu an çok uygulanmıyor onun sebebi de bizim insanımızın kendi hakkını arayamıyor olması.