Bugun bende bir kiracim ile zam icin konustum. %60 (TUFE-UFE 12 aylik ortalama) oraninda zamda anlastik.
Yasal hakkindir, yuzde 25 isteyebilirde lakin bu oran su kosullarda hic realistik degil.
Eger yasal olarak yuzde 25 yapmak zorundasin, daha da fazlasini vermem seklinde yaklasmis olsaydi evi saticaktim. Yeni ev sahibi kendi otururacak olursada onu pasalar gibi cikarip, yine tasinmak zorunda kalicakti.
Benim kisisel gorusum su ortamda yuzde 25 seklinde zam yapilan konutlari elde tutmak hic mantikli bir yatirim degildir.