Telefon tamiri den de anlıyorsanız güzel kazançlar olabilir ama sattığıniz ve aldığınız her telefona sözleşme imzalayın. 2 sene önce iPhone anakart aldım imeisine baktım kayıtlı ve problemsiz di boş kasaya takip kullandım ve 1 ay sonra sattım 1 ay kadar da o arkadaş kullandı sonra ikimize de çalıntı telefon kullandığınız için karakola gelin diye ama aldım . Sözleşme olmasaydı direk hırsız muamelesi görecektim .