Hocam markaların birbirine eş değer modelleri mevcut. Son zamanlarda çokça aynasız makineler öne çıkıyor boyutları ve kullanımı nedeniyle ama dslr makine yine herzaman popüler ve film sinema çekimlerinde de kullanılıyor. Ben nikon kullanıcısıyım canon 5d mark 2 de kullandım nikonun alt seviyelerinide. Şuan nikon d7000 var ve satıyorum isterseniz bakabilirsiniz. Hemen hemen dediğiniz makinenin eş değeri. Bütçeniz varsa sony a7 ler çok güzel makineler almanızı öneririm. Yine aynı şekilde makineye orantılı olarak lens ve diyagramı da önemlidir ona göre alım yapmanızı öneririm.
Düşünürseniz makinem için de yardımcı olurum 😅
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...vrii-lens.html