ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belediye suyu geri dönüşüm yapıyor bize satıyor
Köyümüzde su dağdan ormandan geliyor para vermiyoruz.

Sadece bu kısmı okudum Anlatmak istediğiniz belki bu değil de açıklık getirmek istedim
O suriyeli arkadaşın dediği gibi su bedava devlet karşılıyor diyor. Elektirik ise belli kısmını devlet ödüyormuş. Demek su millete bedava da verilebiliyormuş. Şaşırdıgım noktalardan biri buydu