Merhabalar ben arabami cekmeyi cok seven birisiyim, o yüzden iyi bir kamerasi olsun diye iphone 13 aldim bugune kadar kamerasindan memnundum ta ki bugun arkadasim canon ile video kaydi alana kadar kameranin goruntusune bayıldım o yuzden telefonumu satip fotoğraf makinesi almaya karar verdim uygun bir fotoğraf makinesi ariyorum Canon 700D hosuma gidiyor sizin tavsiyeniz nedir ?