Belediye suyu geri dönüşüm yapıyor bize satıyor
Köyümüzde su dağdan ormandan geliyor para vermiyoruz.

Sadece bu kısmı okudum Anlatmak istediğiniz belki bu değil de açıklık getirmek istedim