%25 zam çok az. Devlet orda haksızlık yaptı millet de tanımadı.

%80 de çok fazla.

siz ev sahibini arayın beyfendi, devlet %25 dedi ama benim gönlüm buna razı değil. %80 de benim için çok fazla gelin orta yolunu bulalım %50 ile anlaşalım. gibi bir konuşma tavsiye ediyorum.