Algılamada sıkıntı yaşıyorsun sanırım.
Realist olmayan her kanun halk nezdinde geçersizdir. Tekrar etmeme gerek yok sanırım. Siz şimdi gidin fındık için tavan fiyatı 1tl olarak belirleyin bakalım çiftçi 1tlye satacak mı o ürünü? Devlet müdahalesi realist olmadığı sürece halk tarafından uygulanmaz. Al kapı gibi sana %25 üstü kira zamları. Bu kadar cahilce bi yorum ve sonradan gülmüş etmiş

Bu özgüven çeşidini ben biliyorum.
Birader boş yapma lütfen. Realist olmayan her kanun halk nezdinde geçersizdirmiş ahahaha nolur bunları hakim karşısında da söyle ya. Devlet her zaman 18 yaşındadır ve hiçbir şeyi unutmaz sadece zamanını bekler, %25'ten fazla zam yapanları dava ettiklerinde mahkemede belki devlet ev sahibini itten pişman edecek? Belki davaya bile gerek kalmayacak başka bir sistem çıkaracak. Sen böyle kanunları yok saymaya devam et bakalım, kanun kanundur uymuyorsan aha kapı orda yurtdışına gidebilirsin. Bana cahil diyecek adamın da alnını öperim