Denetleme mekanizması olmayan bir düzende %25'den fazla yapamazsın dersin ama kimse sallamaz çünkü denetleyen yoktur, adam istediğini yapar. Karşı çıkarsan evden çıkartır senin ödemediğin paranın iki katına yabancı bir istilacı bulup evi kiraya verir. Düzen tam olarak böyle işliyor.