Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Bu kanun yok hükmündedir ve geçersizdir" şu cümleyi kullanan birisini bırakın forumu, gerçek hayatta bile kaale almam. Siz o zaman kafanıza göre kanunları yoksayabiliyorsunuz öyle mi? Sadece bu kanun için konusmuyorum, ekmek pahalandı diye gidip fırıncıyı dövün? Kanunu yoksaydım dersiniz piyasada böyle dersiniz hakime ahahah sesli güldüm yemin ediyorum.
Algılamada sıkıntı yaşıyorsun sanırım.

Realist olmayan her kanun halk nezdinde geçersizdir. Tekrar etmeme gerek yok sanırım. Siz şimdi gidin fındık için tavan fiyatı 1tl olarak belirleyin bakalım çiftçi 1tlye satacak mı o ürünü? Devlet müdahalesi realist olmadığı sürece halk tarafından uygulanmaz. Al kapı gibi sana %25 üstü kira zamları. Bu kadar cahilce bi yorum ve sonradan gülmüş etmiş Bu özgüven çeşidini ben biliyorum.