Windows C ve D klasörlerim fotoğrafta görüldüğü gibi simgeleri bozuldu Windows XP deki görünümü aldı. Tüm güncellemeleri vs. yaptım ama düzelmedi çözümü bilen varsa lütfen yardımcı olabilir mi?