Turkiyede hangi mekanizma dogru isliyor? Bugun MB faizi %12 olarak belirliyor ama bankalar %20-25 bandinda faiz veriyor.Bu nasil faiz indirmek? Hukumetin hic bir urunde onune gecemedigi enflasyonu evsahiplerine %25 kota uygulayarak engellemeye calisiyor.Vatandasi birbirine dusurmekten baska bisey degildir bu.Herkes kaderine terkedilmis gibi.