Eğer ses etmezseniz tabi ki yapar çünkü kirayi kontrol eden bir mekanizma yok.Her şey sizle ev sahibi arasinda ilerliyor.Ama siz gider de bu adam böyle artış yapiyor diye şikayette bulunursanız işte o zaman mekanizma devreye girer