xemreg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepsi 25k nın altında neden asgari ödeme tutarını fazla ödeyeyim ki
Sonuçta o borç ödenmeyecek mi hocam ? asgari tutarına takılmamak lazım borç sizin borcunuz sonuç olarak