Tam beklediğim cevap diyebilirim değerli yorumunuz için teşekkürler.
Evet konuyu açarken bende sizin düşündüklerinizi düşündüm zaten bilinen şeyler ama ben keşfedilmiş kıtayı keşfetmekten ziyade bilinenlerin dışında hareket etmeyi planlıyorum. Malum cümle alem biliyor ki bahsettiğiniz büyük platformlardan herkes komisyonlarından tutun, ödeme vadelerinin uzun zamana dayatması, satış sonrası sıkıntıları gibi birçok konuda büyük problem yaratması insanlar yeni bir platforma ihtiyaç duyuyorlar. Aslında yukarıdaki söylediğim şartları en iyi sağlayan kim olursa oraya yönelmeye dünden razılar. Tabi ben bu işi tek başıma girmekten ziyade sağlan bir yatırım ile girmeyi planlıyorum. Reklam ve tanıtım bu işin en büyük ayağı farkındayım. Ben bu isim ile bu işte yeni bir pazar yeri platformu olabileceği inancındayım. Siz ne düşünürsünüz?
Size bir sır vereyim. Kimse yeni bir platform arayışında değil. Harcamalarımızı çoğunlukla bizler yönetemiyoruz maalesef. Sizin bugün aldığınız bir pantolonu bugün aldığınızı düşünüyorsunuz ancak o satınalmanın tohumları bir ay önceden ekilmeye başlandı. Yani tekrar söylüyorum, parayla ve yatırımla elde edilebilecek şeyler değil. Bugün Amazon bile tam anlamıyla pazarlamaya başlamadı Türkiye'de. 2 tane aktarma merkezi var ve şu an kendi memleketim olan Düzce'ye 40bin metrekare yeni tesis inşa ediyor ve bu bile yeterli değil. Heyecanınızı ve fikirlerinizi anlayabiliyorum ancak alan daraltma ile yapılacak işler değil maalesef. He yeni bir fikir olur okey. Başarı istiyorsanız önce bir problem bulun sonra bunu çözün ve satın. Zenginlik o zaman gelir..