Maaşıma gelen zama kadar sorulmuş, benim burada merak ettiğim cumhurbaşkanının söylediği %25 üzerine zam yapılmayacak demesi, neredeyse hiç bir ev sahibi bu rakama uymadığı görüyorum. Bir arkadaşın söylediğine göre sadece iş yerleri için geçerliymiş, neyse artık %83'lük zam ile 3500 lira kiraya bile şükür eder oldum.
İş yerleri için geçerli değil, konut için geçerli sadece. Arkadaşın söylediğinin tam tersi yani.
%25 üstü vermek zorunda değilsin, hukuk olarak önüne bir engel çıkmaz, sadece karşındaki barzoysa huzurun bozulur.