Merhaba,
Öncelikle heyecanınızı anlayabiliyorum fakat keşfedilmiş bir kıtayı tekrar keşfetmeye çalışmak ne derece doğru olur. Sadece giyim üzerine demişsiniz okey. Peki işletmeler sizin pazarınızı neden seçsin? Onlara ne vaat ediyorsunuz? Daha düşük komisyonları mı? Daha erken hesap ödemeleri mi? Müşterileri web sitenize nasıl çekeceksiniz? Reklam mı çıkacaksınız? Örneğin Trendyol.com trafiğinin sadece %10'u reklamlardan geliyor geri kalanı organik ya da direk erişim. Mesela Koçtaş gibi Tekzen gibi belirli ana kategorilerde satış tapan web siteleri Hepsiburada gibi bir siteyi kendi kategorilerinde geçemiyorlar ciro olarak ve üstelik bu iki firma da pazaryeri sistemiyle hizmet vermekte yani bir nalbur gidip orada mağaza açabiliyor. Uzun lafın kısası; ülkenin en büyük holdinglerinin de tıpkı sizin gibi denemeleri oldu ve maalesef hüsranla sonuçlandı ki bu firmaların çok büyük kaynakları var. Demem o ki iş nakit kaynağında değil veri kaynağında yatıyor. Bugün Trendyol gibi Hepsiburada gibi firmaların çok satış yapıyor olması veya rakipsiz gibi gözükmeleri kasalarındaki paradan ziyade ellerinde bulundurdukları veri gücünden geliyor. Siz yine de deneyebilirsiniz ve söz veriyorum ilk alışveriş yapanlardan biri olacağım. İyi forumlar.