Ben de 2016 yılında diğer wm forumunda açmıştım auris mi i30 mu diye. Sonra fiesta ile devam edip 1+1 ev almıştım. Sonra o evi satıp başka bir projeye girdik. İyi ki de girmişiz. Şimdi uçtu gitti fiyatlar, el değecek gibi değil.