arkadaşım pazarlama ve reklam konusunda r10 çığır açtın ama iş için wp yazdığımızda cevap bile vermiyorsun. Wp optimizasyon yapmıyorsun, yapmak isteyenlere satış yapıyorsun artık. Bu belirtmeni tavsiye ederim
hocam whatsapp üzerinden gün içinde çok fazla mesaj alıyorum ve cevapladıklarımı "arşivle" yapıyorum.
yani mesajınızı gözden kaçırdıysam bunun kasıtsız olduğundan emin olabilirsiniz.
diğer yandan eğer altından kalkamayacağım kadar yoğunluk olacaksa, tabi ki iş alımı da yapmıyorum.
sadece şuan kursa kayıtlı 241 arkadaşımız var.
elbette onlara da kesintisiz destek vermem gerekiyor.
yine de ticaretimin dışındaki birçok arkadaş da iyi bilir ki, vaktim olduğu kadar her zaman destek veririm.
yani benden birşey satın almasına gerek olmadan da sorunları için yardımcı olmaya çalıştığım çok kişi oluyor gün içerisinde.
kısacası sırf reklamlarım var diye bişey değişmedi

ve iş alımı yapmıyorsam yukarıdaki sebeplerdendir üstat bilginize.