Birlikte çalıştığımız dönemler benimki de öyleydi kavga edecek düzeye geliyodu tartışma babalar hep aynı sanırım.
Öyle hocam. Hayır belirli bir yaşını almışsın. Dost düşman var. Zaten dışarıda bir sürü *t ile ugrasiyorsun. Evde huzur bozmak nedir. Çok sıkıntı hocam vallaha billaha. Hayırlısı diyoruz sürekli bakalım