Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birlikte çalıştığımız dönemler benimki de öyleydi kavga edecek düzeye geliyodu tartışma babalar hep aynı sanırım.
Öyle hocam. Hayır belirli bir yaşını almışsın. Dost düşman var. Zaten dışarıda bir sürü *t ile ugrasiyorsun. Evde huzur bozmak nedir. Çok sıkıntı hocam vallaha billaha. Hayırlısı diyoruz sürekli bakalım