LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
80cm.
monitör uzak kalır çok geniş yapmaya gerek yok diye düşünüyorum.

2 metreye 1 metre iyidir.
Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlaka bulunur, farklı yerlere bakın hocam


yapmayı düşündüğüm bu aslında. ortaya dolap değilde ayak mesafesini kısmamak için demir ayak koyucam sağlam olsun diye.
Elimde şuan bulabildiğim iki panel var biri 80 cm genişliğinde 120cm uzunluk eğer bunu alırsam iki tane alıp yan yana koyucam
Diğeride 250 cm uzunluk 60 cm genişlik. 60 cm sıkıntı çıkarır mı bilmiyorum
şuan ki masamın genişliği 75 olduğu için rahat rahat yetiyodu şuan metreyle 60 ta ölçüp kullanıyorumda not almak için sıkıntı oluyo gibi
asıl almayı planladığım ölçü 3 metre uzunluğa 75 genişlikti de ne yazık ki 240 250 de işimi görecektir gibi