WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olayı yanlış anladığım yok parçalara ömür boyu garanti vereceği tabi yok. Klavye, batarya gibi parçaları diğer markalardan mı alacağız, monster ucuz olmak yerine neden pahalı hizmet satıyor. Öyle bir savunuyorsunuz ki sanki marka sahibi veya çalışanı gibisiniz. Şöyle düşünün o zaman, madem bu klavye üzerinde ki yazılar kullanıcıya bağlı siliniyor, neden monster daha kaliteli malzeme kullanmıyor, sürekli monstera gidip benim şu tuşum silindi bunu yap mı diyeceğim. Yada ips ekran diyorsunuz, biz buna binlerce lira para veriyoruz kim Işık süzmesi olan pc kullanmak istesin, tüm markalar sizin anlattığınız gibi mükemmel mi?
Marka sahibi vs değillim. Bende 2 yıldır monster kullanıcısıyım.Herhangi bir klavye silinmesi olmadı. Tuşların silinmesi hoş bir görüntü değil tabii ki ama kullanmanızada engel değildir diye düşünüyorum o kadar parayı ben olsam bende vermezdim. İPS ekran sadece monster için değil diğer tüm harici monitörler içinde geçerli. Kimisi az kimisi biraz daha fazla sızdırıyor ama İPS ekranların kronik sorunu ışık sızdırıyor. Sorun sizce monsterın pahalı olması mı ülkedeki ekonomik şartların bunu gerektirdiği mi ?