bursa gorukle uedaş yazacaksın uludag elektrık nerde oldugunu da soylım sıze 10 yıldır yokuma am tr de

ısbank ıle garantı bankasını gecdıkden sonra mezarlıklar var ılerde orada sol ust tarafda kalıyordu sanırım ama en temızı uedas yaz halledersın su abonelıgıde acemler ıstasyonunda ın karsıya gec ıstasyon arkanda kalsın buski var buski bınası ordanda su abonelıgı acıyorsun