wmtbatu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevcut bir öğrenci grubuna tanımlı hesaba tanımlama yapıyor musunuz? Yoksa yeni bir e-posta ile üyelik oluşturmamı mı önerirsiniz?
Merhaba, her iki türlü de tanımlama yapabiliriz. Sizin için hangisi makul ise onu yapabiliriz.