merhabalar hocam bir konuda bilginize başvurmak istedim;
ben eski pasaportumu bulamıyorum, kaybettim sanırım
sormak istediğim: ben randevu alsam gitsem pasaport için bana zorluk çıkar mı? ne yapmam lazım? arıyorum 199 cvp yok nufus mudurlugude uzak oda acmıyor telefon. ne yapmalıyım. direk randevu alabılıyorum alsam gitsem eski pasaport olmadan bana yardımcı olurlar mı?. Teşekkürler.
Selamlar,
Önceden eski pasaportu götürdüğünüzde iki tane delik açıyorlardı. Şimdi o uygulama kalktı. Götürmek zorunda değilsiniz, sorarlarsa kaybettim deyin; sorun yaşamayacaksınız.