Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden biri de (3) Halkın bir kesiminin benimsediği dini değerleri alenen aşağılayan kişi, fiilin kamu barışını bozmaya elverişli olması halinde, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.

Cezasını anlatmıyor da, halen özgürlük altında dininiz ile alay edenlere hak veriyorsunuz anlam veremiyorum. Topluma bak ya, hiçbir şey kalmadı bunla mı uğraşalım diyor. Yani arkadaş diyor ki; sen bunlara ses çıkarma karnını doyur diyor.
Evet gerçekten herşeyi normalleştiriyorlar ve sayıca baskın gelince linç yememek için başkalarıda onlar gibi düşündüğünü söylüyor.